Παρασκευή 27 Νοεμβρίου 2009

Τίτλος: Χωρίς Τίτλο

Άρχισα να γράφω κάτι στο κινητό μου κ είπα να το συνεχίσω εδώ, ξεκίναγε έτσι:

Θέλω απλά να αρχίσω να γράφω, μου βγαίνουν απλοί καθημερινοί προβληματισμοί σκεπτόμενος την καλυτέρευση της ποιότητας της ζωής μας κ από την άλλη γιατί να λέω ότι δεν είναι καλή η ποιότητα ζωής, τι μας λείπει;

Υπαρξιακά θέματα νιώθω πλέον στην ατμόσφαιρα,

μερικοί θα αρχίσουν να χάνουν τον ξέφρενο ειρμό της σκέψης μου.

Ένας παράνομος μπροστά μου παρκάρει κ σκέφτομαι μην μου πει ότι είμαι παράνομος που καπνίζω. Όλοι μας είμαστε παράνομοι , ποιος είναι ο σωστός ποιος ο λάθος κ ποιος ο τρελός;

Αγαπημένη μου λέξη πλέον τα τελευταία χρόνια "ΤΡΕΛΟΣ" έφτιαξα κ blog με παρόμοιο όνομα http://trela8hka.blogspot.com/

Ψάχνω την αιτία που δημοσιοποιώ αυτό το άναρχο κ χωρίς λόγο κ νόημα για πολλούς κείμενο. Μπορεί να μην φτάσει κ κανείς στο τέλος του κ αυτό κυρίως γιατί δεν σκοπεύω να το "κλείσω" μάλλον την σκέψη μου κ με αυτά τα λόγια την φωνή μου.
Είναι ένας μικρός τρόπος για να δείξω μερικά πράγματα που έχω μόνο μέσα στο κεφάλι μου κ προσπαθώ να με γνωρίσουν κ οι άλλοι.
Κ ξαφνικά νιώθω πάλι ρηχός γιατί;
Κ πάλι πλούσιος ' κυκλοθυμικός...
παράλογος αλλά αληθινός
συνειρμικά
καταστροφικός κ δημιουργικός , παραγωγικός
ΑΛΛΑ πάντα υπάρχει ένα αλλά.

Αλλά τι;

Απλά ερωτήματα με μικρά ερωτηματικά ή πολύπλοκα;;
Δύσκολα ή εύκολα
Καλός ή κακός...
ΚΑΛΟΣ εννοείτε ή ενίοτε;;;

Αααααα...!

Να κ ένα θαυμαστικό απορίας άξιο μετά από την όχι κ τόσο απλή σκέψη.

Καλό κείμενο έγινε μάλλον ούτε εγώ δεν θα με διάβαζα αλλά ποτέ δεν ξέρεις ίσως μετά από πολλά χρόνια να γίνω απλά καλύτερος άνθρωπος.

Ωραίο κλείσιμο για σήμερα κάποια στιγμή θα ξαναγράψω κάτι τόσο σχετικό...

2 σχόλια:

alex είπε...

ΑΛΛΑ κάποια στιγμή ορίζεις μια ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΗ παραγματικότητα ,κάπως, μαζί με τους άλλους γιατί αλλιώς είσαι μόνος. Και το θέμα είναι νομίζω,αυτό το κάπως να είναι και δική σου επιλογή να έχεις ενεργό ρόλο στην "πραγματικότητα", στη ζωή. με παρακολουθείς ή ξέφυγα;;;; η τρελάθηκα;;;; α ρε φιλόσοφε!!!!

apliatsikas είπε...

Πολλές φορές στη ζωή σου θα υπήρχαν κ θα υπάρξουν στιγμές που πορεύεσαι μόνος σου.Το να συμβαδίζεις με τους ΑΛΛΟΥΣ πολλές φορές μπορεί να σε κάνει μέρος της ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ γίνεσαι γρανάζι όμως της καθημερινότητας κ πολλές φορές προβατοποιήσαι χωρίς να το θέλεις.
Οτιδήποτε κ να κάνεις έχεις πάντα ενεργό ρόλο στη ζωή ,
κ εννοείτε οτι από τις επιλογές μας διαμορφώνεται ολόκληρη η ζωή μας.
Επίσης όταν θα δυσκολευτώ να σε παρακολουθήσω θα σε ενημερώσω για να μου δώσεις διευκρινήσεις.