Σάββατο 18 Ιουλίου 2009

Χριστιανός Ορθόδοξος ή οχι?

Το συγκεκριμένο άρθρο το έστειλα στο περιοδικό FREE 12/07/09 κ δημοσιεύθηκε στο επόμενο τεύχος, ήρθα σε επαφή με κάποιους ανθρώπους για τις απόψεις μου (με την Μαρία μιλάω αρκετά συχνά) κ ενώ έχουν περάσει 3 χρόνια εξακολουθώ να έχω στα περισσότερα κομμάτια τις ίδιες θέσεις. Για να δούμε τι έλεγα...



Free τύπισσες κ free τυπάκια γεια σας…

Είμαι ο Άγγελος Π. φοιτητής στην Πάτρα στο τρίτο έτος(λέμε τώρα) κ πήρα την απόφαση να σας γράψω γιατί έπεσε μια συζήτηση στην παρέα, η οποία με προβλημάτισε αρκετά μπορώ να πω, αν κ περπατώ τα 22 αρκετές φορές σκέφτομαι πράγματα για το μέλλον αλλά βλέπω ότι τα πράγματα είναι κολλημένα στο παρελθόν κ μιλάω για θέματα θρησκευτικά. θέλω λίγο να αναφέρω μερικά που μου έρχονται στο μυαλό αυτή την στιγμή όπως :

Με πιο δημοκρατικό δικαίωμα με βαπτίσαν (όχι ότι δεν μου αρέσει το όνομα) αλλά…
με ρώτησαν αν είμαι χριστιανός???

Στην αστυνομική μου ταυτότητα ο κυρ αστυφύλαξ δεν με ρώτησε αν είμαι χριστιανός απλά έγραψε χριστιανό ορθόδοξος ΓΙΑΤΙ???
(Αυτό είναι λίγο παλιό αλλά μου συνέβη)

Άλλο ένα παράδειγμα έχω κάτι φίλους 25-30 χρονών οι οποίοι είναι χρόνια μαζί όταν η κοπελιά έμεινε έγκυος αποφάσισαν να το κρατήσουν κ επειδή δεν είναι κ φανατικοί χριστιανοί αποφάσισαν να μην παντρευτούν. Έλα όμως που υπάρχουν κ γονείς οι οποίοι δεν εννοούν παιδί χωρίς γάμο, κ καλά οι γονείς αλλά η πολιτεία τι αλητείες είναι αυτές που κάνει τι πάει να πει αν είσαι παντρεμένος έχεις αυτό κ έχεις το άλλο? Τελικά τα παιδιά παντρεύτηκαν κ πάλι επικράτησε η χουντική άποψη του γάμου καθώς δεν ήθελαν στο μέλλον να τους δείχνουν ή να τους σχολιάζουν αρνητικά συνέχεια αλλά κ για να μην χάνουν τις ευκαιρίες που προσφέρει το κράτος.

Αναρωτιέμαι μέχρι πότε θα γίνετε αυτό?

Μέχρι πότε οι θρησκευτικοί νόμοι-κανόνες θα εμπλέκονται με τους νόμους του κράτους?

Η δική μου θέση έχει ως εξής δεν πιστεύω σε κάτι απλά ζω όμορφα την ζωή μου με τα κακά της κ με τα καλά της. Τώρα είμαι φοιτητής, μεθαύριο θα δουλεύω, μετά θα έχω μια κοπέλα που θα με γεμίζει δίπλα μου κ χωρίς την έννοια του γάμου(χριστιανικού-πολιτικού) πάνω από το κεφάλι μου, θα μεγαλώσω το παιδί μου τελείως ελεύθερο κ θα το αφήσω να επιλέξει από μόνο του για το τι θα κάνει στην ζωή του. Σε καμία περίπτωση δεν θα του πω σε βαπτίζω ΧΧΧ κ από εδώ κ πέρα είσαι χριστιανός. Θα περάσει κ αυτό κ εγώ δύσκολες στιγμές αλλά έτσι είναι η ζωή ρε παιδιά πάρετε το χαμπάρι. Γιατί προτιμώ μετά από καιρό να μου πει βρε μαλάκα γιατί δεν με έκανες χριστιανό κ να του εξηγήσω σοβαρά τις απόψεις κ τις θέσεις μου κ στην συνέχεια αν θέλει να γίνει χριστιανός κ να πιστεύει νομίζω ότι η εκκλησία θα του έχει ανοιχτές τις πόρτες.
Δεν κάνω πόλεμο στην εκκλησία ίσα ίσα που έχω διαβάσει κ πολλά πράγματα, με βοήθησαν κ τα θρησκευτικά στο σχολείο(άλλο κ αυτό οι άλλες θρησκείες δεν έχουν δικαίωμα στο σχολείο?) κ απλά διαμόρφωσα μια διαφορετική άποψη.
Στην Πάτρα ο κολλητός μου πιστεύει, σε καμία περίπτωση δεν προσπαθώ να τον κάνω να αλλάξει γνώμη αλλά μου αρέσει να τον ακούω για τα πιστεύω του κ ας μου φαίνονται πολλές φορές τραβηγμένα.
Αφού διαβάζω από την αρχή το περιοδικό ξέρω ότι το άρθρο αν κ πολύ περίεργο κ αντιδραστικό έχει ελπίδες γιατί τα μυαλά σας είναι πιο απελευθερωμένα γι’αυτό άλλωστε λέγετε free.

Υ.Γ.: Στην αρχή προλάβαινα κ το Free το διάβαζα σε μια ή δυο μέρες, τώρα έχω περιορισμένο χρόνο κ διαβάζω από 2 περίπου άρθρα τη νύχτα μήπως θα μπορούσατε τα ενημερωτικά άρθρα να μπαίνουν πιο μπροστά όπως κ οι διαγωνισμοί κ το άρθρο με τα ζώα ας πούμε προς το τέλος.

Υ.Γ.2: Εντελώς ανεξάρτητος πολιτικά αλλά όχι κ τελείως ανενημέρωτος φωνάζω για να ακουστώ κ τελικά θα το δείτε (το πιστεύω) θα δικαιωθώ.
Φοιτητές ξυπνήστε κατεβείτε μαζικά στους δρόμους κ θα με πετύχετε κ φωνάξτε μαζί μου:
ΜΑΡΙΕΤΤΑ ΓΙΑΝΝΑΚΟΥ ΤΙΣ ΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ ΑΚΟΥ Κ ΡΩΤΑ ΤΟΝ ΑΡΣΕΝΗ ΤI ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ…

ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ ΠΙΣΩ ΔΕΝ ΓΥΡΝΑ




18/07/09

Πλέον δεν ανοίγω θρησκευτικές συζητήσεις τις θεωρώ χάσιμο χρόνου μπορώ να συζητώ πολύ πιο όμορφα κ αληθινά πράγματα. Να ενημερώσω ακόμα ότι όταν μας βάζουν οι χριστιανοί την ταμπέλα άθεος μας θεωρούν υποδεέστερους συνομιλητές κ ουσιαστικά δεν ακούν αυτά που λέμε. Εγώ ζητάω από τους Χριστιανούς να μορφωθούν περισσότερο ώστε να βγάλουν μόνοι τους τα συμπεράσματα τους.

Η χριστιανοσύνη κατά τον Απόστολο Παύλο, στην Καινή Διαθήκη) λέει "πίστευε μετ' ερεύνης". Το "πίστευε και μη ερεύνα" αποτελεί παραποίηση της φράσης κ κανονικά είναι κ αιρετικό. Επίσης, υπάρχει και το "ερευνάτε τας γραφάς".

Αυτό με χαλάει στους Χριστιανούς ότι δεν ξέρουν καλά καλά τις τους γίνετε είναι πρόβατα από μικρά παιδιά κ δεν λένε ποτέ να ξυπνήσουν.

Ξαναλέω Μ Ο Ρ Φ Ω Θ Ε Ι Τ Ε ! !

Είναι η ορθόδοξοι-καθολικοί χριστιανοσύνη η πιο θανατηφόρα θρησκεία?

Κ αν πέσω σε χριστιανική κουβέντα μου αρέσει να την κλείνω με αυτό:


Μπουκάρει ένας τύπος μέσα σε ένα σπίτι όπου βρίσκεται μια μάνα με το μωρό της, πυροβολεί το μόλις τριών μηνών μωρό στο κεφάλι, και φεύγει. Η μάνα από την απελπισία της πηδά από το μπαλκόνι και σκοτώνεται. Ο δολοφόνος πάει στην εκκλησία, εξομολογείται και κοινωνεί.

Το αποτέλεσμα, κατά τη χριστιανική κοσμοαντίληψη:

-Μάνα: στην κόλαση (αυτόχειρ)

-Μωρό: στην κόλαση (αβάπτιστο)

-Δολοφόνος: στον παράδεισο (μετάνιωσε!!!)

Δεν υπάρχουν σχόλια: