Παρασκευή 17 Ιουλίου 2009

Mail ενοχλητικά ή οχι !


Με αφορμή χθεσινή κουβέντα(11/06/09) πάνω στα mail καταπιάνομαι κ δημιουργώ αυτό το mail για να είμαστε όλοι περισσότερο ουσιαστικοί,

Τον τελευταίο καιρό που δουλεύω στη νομαρχία έχω πάρα πολύ χρόνο να ασχολούμαι με το internet, καθημερινά δέχομαι αλλά κ προωθώ 10άδες μηνύματα πολλά από αυτά κρίνω εγώ σαν Άγγελος αν είναι καλά κ σε ποια άτομα πρέπει να τα προωθήσω. Παρακαλώ ΟΛΟΥΣ σας να με ενημερώσετε για τον αν κάποιος θεωρεί τα μηνύματα μου ενοχλητικά να με ενημερώσει οπότε να σταματήσω να του στέλνω είτε συγκεκριμένα mail είτε να σταματήσω να του στέλνω γενικά δεν τίθεται θέμα παρεξηγήσεων ξεκολλάτε . Όταν λέω συγκεκριμένα mail εννοώ πχ. :

Κατηγορία ποδοσφαίρου συνήθως δεν τα προωθώ στις γυναίκες αλλά κ κάποιος από εσάς μπορεί να μην γουστάρει μπάλα αν με ενημερώσει θα έχω μια ιδέα ότι ο τάδε δεν θα ήθελε αυτό το βιντεάκι, αυτή την πληροφορία κ έτσι δεν θα του το στείλω.

Εγώ ας πούμε σας ενημερώνω ότι από την μία σίγουρα θέλω μηνύματα που να με κάνουν να χαμογελώ αλλά κ να με προβληματίζουν

Κ από την άλλη δεν θέλω να μου στέλνετε μηνύματα αλυσίδες κ ειδικά αλυσίδες του κόλου όπως:

Ο bill gates τρελάθηκε κ μοιράζει σε όλους άπειρα λεφτά αρκεί να στείλεις αυτό το mail σε 10 φίλους σου,

ή Free Laptop from Ericsson (Άλεξ από εσένα δεν το περίμενα φτού σου ) κ κέρδισε με ένα mail,

ή για τα κορίτσια που συνήθως στέλνουν αλυσίδες αν δεν το στείλεις σε 1821,3 άτομα δεν θα έχεις τύχη,

ή ο …… είναι στο νοσοκομείο κ θέλει αίμα (ΑΒ Βασιλόπουλος κ του πουλιού μ το γάλα) ας μου πεις ένας από όλους εσάς αν έχει δώσει αίμα λόγο ίντερνετ ας πούμε.

Γιατί προτού ο οποιοσδήποτε προωθήσει κάτι από αυτά μπορεί να τσεκάρει τις πληροφορίες που υπάρχουν σε αυτό το mail που προωθεί, ας πούμε συγκεκριμένα για το παραπάνω παράδειγμα, αντί να το προωθήσετε γράψτε το όνομα του ανθρώπου που ισχυρίζεται στην αναζήτηση Google πχ

Εφόσον είδατε από μόνοι σας ότι το mail που σας έστειλαν δεν ισχύει εννοείτε ότι δεν το προωθείτε παρά μόνο στο άτομο που σας το έστειλε επισυνάπτοντας πάνω του τις πληροφορίες που εσείς οι ίδιοι ξετρυπώσατε τονίζοντας του ότι σας ενοχλούν τέτοιου είδους mail .

<Κ στο κάτω κάτω αν κάποιος έχει πραγματικά ανάγκη που μπορούμε κάπως να βοηθήσουμε ας πάρει πρωτοβουλία κ επώνυμα να μας ζητήσει οτιδήποτε, μιλάω κ στον πληθυντικό γιατί πολλούς από εσάς σας έχω πολύ καλούς φίλους-ες γι’αυτό το mail έχει αυτό το ύφος κ σας μιλώ έτσι γιατί ελπίζω ότι αντιλαμβάνεστε τις προθέσεις μου.>

Όταν κάποιος στέλνει επανειλημμένα κάποιο είδος mail που δεν μας αρέσουν δεν είναι κακό απλά να τον ενημερώσουμε για την θέση μας.

Μερικές φορές κάποια μηνύματα αλυσίδες είναι καλά μια απλή επεξεργασία να διαγραφούν δλδ οι προηγούμενες επαφές κ στην συνέχεια να προωθηθεί το mail δεν θα υπάρχει πρόβλημα, όταν δημιουργείται ένα σεντόνι από 100ντάδες ονόματα χρηστών κάποιοι έχουν κάποιο όφελος εφόσον δεν γνωρίζω ποίος μπορεί να εκμεταλλευτεί (για διαφημίσεις ,για ηλεκτρονικό φακέλωμα, κτλ.) αυτό τον μεγάλο κατάλογο σίγουρα δεν μεγαλώνω αυτή τη λίστα.



Όποιος δεν απαντήσει σε αυτό το mail ατομικά , σιγά σιγά θα σταματήσω να του στέλνω οτιδήποτε.

Θα το ξαναστείλω κάποια στιγμή για τυχών παρερμηνείες κ εφόσον δεν πάρω κ εκεί απαντήσεις θα σταματήσω οποιαδήποτε προώθηση.

Σκοπός είπαμε δεν είναι να σταματήσουμε τα mail αλλά τα κακά mail.



Νομίζω ότι όλοι έχουμε να κερδίσουμε κάτι από όλο αυτό ή έστω για προσωπικό όφελος να σας γνωρίσω λίγο καλύτερα

Να κ κάτι που δεν ακούτε από εμένα συχνά σας αγαπάω όλους με τον τρόπο μου. Θέλω όταν καταφέρνω να σας βλέπω, να σας βλέπω δραστήριους κ χαρούμενους! Έχει μεγαλώσει πολύ η παρέα αλλά δεν έχω να φοβηθώ τίποτα κ κανέναν να ξέρετε ότι γουστάρω να τρέχω για όλους σας κ αν με κάποιους έχω ψιλοχαθεί αυτό κυρίως συμβαίνει γιατί δεν προλαβαίνω να είμαι παντού.

Σας ευχαριστώ που υπάρχετε ,που σας γνωρίζω κ στα καλά κ τα καλύτερα πολλοί είσαστε δίπλα μου.



Θεωρώ τον χρόνο μ πολύτιμο κ ζητάω από όλους κατανόηση.

Κ ένα συγνώμη σε όσους δεν είναι αμοιβαία τα παραπάνω κ σπατάλησα τον χρόνο τους.

Αυτά τα λίγα από εμένα…….!!!!!



Κ εννοείτε όποιος δεν το προωθήσει αυτό σε λιγότερο από 0.3 κλάσματα του δευτερολέπτου μαύρο φίδι που τον έφαγε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: